From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 27 Sep 1997 08:02:07 -0400
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Si, Piet, lo que tu dice sona como ver e bon
cosa re le campo de Interlingua debe esser pro nos.

Gode mentionava como IALA faceva un vocabulario
e grammatica disponibile pro le gente que vole
usar lo. E alsi includeva le notion de haber
possibilemente altere grammaticas... Nos ha
viste como David Stark ha facite un altere
grammatica plus Romance pro le vocabulario
del IED, mais io prefere le simplicitate del
grammatica de Gode/Blair.  Mais isto es solmente
mi opinion... Io ha multe respecto pro le
linguistas que travaliava durante decadas
in IALA pro avantiar le causa del Interlingua.
Mais io suppone que illes esseva tanto human
como nos omne son, e tanto imperfecte como
nos alsi. Isto decite io alsi vole mentionar
que io un humile maestro de schola non suppone
comparar me con le protagonistas de Interlingua.

Io ha multo respecto alsi pro le opiniones de
nostre subscriptores al INTERLNG que ha tante
experientia. Como le senior Ingvar e Leland,
Stan e Janne, tu Piet... que ha tante annos
con le practica e uso del lingua bel. Mais
hic es in le lista alsi le futuro del Interlingua
viste que nos ha le juvenes de Romania, nostre
amate amicos Romanian, e alsi nostre amicos in
le Canada, Chris e Anne... e su filio, si, le
filio de Anne es le ration pro que le uso del
Interlingua continuara in le futuro. Si? Certo,
si ille vole apprender lo tanto ben como su
matre, pro le qual io ha grande respecto como
linguista. Le futuro del Interlingua depende
del infantes e juvenes, e nos ha le imperativa,
le obligation de inseniar los, e inculcar un
amor pro le lingua bel... Io crede que iste
foro pote esser un vinculo perfectissime pro
le discussion del questiones linguistic re
le uso de Interlingua e le avantiamento de
su causa, le communication sin frontieras.

Io alsi es interessate de saper le opiniones
de Anne re Sapir-Whorf. Io personalmente pensa
que il ha alcun veritate in le opinion de que
si un cultura non ha parolas pro un certe cosa
o pensamento que illos va haber problemas al
explicar su sentimentos... caso in puncto,
quando io vole expressar alcun sentimentos
re experientias del passato quando viveva in
Espania, io trova un deficientia de vocabulario
appropriate in anglese pro explicar le mesme
idea que in espaniol, e plus explicitemente
le espaniol de Andalucia, parolas como "tener
duende", "tener gracia", "ser cachondo triste".
Mais le lingua es tanto jungite al cultura, in
mi opinion, que le espaniol de altere gente in
altere provincias de espania e altere nationes
del mundo pote explicar cosas que io non pote
con mi parolas... Isto non es un deficientia
moral o racial, non, solmente un differentia
de experientias e del historia que nos porta
in nostre mentes. Mi patre adoptive desde que
io esseva de septe annos de etate, hodie parla
un espaniol tanto "andaluz" que altere personas
non pote creder que ille es vermente un "gringuito".
Mais io crede que su corde esseva vincite pro mi
matre "que tiene tanta gracia" et amor pro ille
e isto es le ver causa de su transformation, lo
que es cosa "de duende", si tu vole creder iste
"cachondo triste" que io es. :-)

Sincermente,
Jay B.
"Un cachondo tristisimo" :-)