From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 8 Dec 2001 14:06:42 +0100
Sia benvenite Antonia!
Io vole dicer como Stan: Un persona qualificate debe responder tu message.
Il me anque gaude que nos nunc ha revivificate le usage de C/S como signala
que adjuta es benvenite. In le debatto re verbos irregular io vole dicer a
totes e particularmente a novicios: Il es sempre correcte a usar verbos
regular!

Io anque con interesse anticipa un traduction de "you're welcome". Iste
phrase idiomatic ha me plure vices facite confuse in contacto con
anglophones. Io nunc sape le signification ma io non es secur que il ha un
bon traduction in interlingua.

Janne