From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 23 Mar 1998 21:25:11 -0500
Salute Pawe,

Il es un placer de leger un message del Europa del est. Sia benvenite.

(...)
> Io poterea dicer (con grande exaggeration)
> que pro me solo le textos e dictionarios son de importantia, non le
> movimento, non altere interlinguistas, non le mundo integre. Solo io,
> interlingua, le lingua polonese - un insula isolate...

Oh! wow! Illo es le prime vice que io incontra un homine que es maritate
con un dictionario :-)... ma il ha un problema... quesque tu pote facer
con un lingua, sin interlocutores e sin un universo pro situar le
discurso (le utilisation del lingua) in su relationes fundamental :

- IO (le locutor) e TU (le interlocutor)que son presente,
- ILLE/ILLA/ILLO (le relation con lo que es absente, e con le universo)

> Ma io ama discuter con alteres, naturalmente:-)

Ha! ouf! io timeva!  :-)

Alora, discuta con nos!

Amicalmente,

Anne