From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 31 Dec 2008 05:01:47 -0500
On Wed, 31 Dec 2008 10:43:36 +0100, Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
wrote:

>Alicuno altere....illo non pare correcte.
>illo debe esser alicun altere, nonne?
>alicuno es pronominal, nonne? E dunque >alicuno altere< non es correcte???
>
>Andrew

Alicun = adjectivo, altere = adjectivo. Ubi es le referentia a alicun
persona in iste construction?

Si alicuno scribe "alicun altere" ... que? On expecta le continuation, como
"alicun altere" ... persona, homine, gente, etc.

Ma "alicuno" = pronomine indefinite, referente se a alicun persona.

"Altere" non pote referer se a un persona in se, solmente con un
substantivo, p. ex. "un altere...persona", o simile. E illo non pote esser
"substantivisate" como alicunos face: *altero non existe in interlingua.

Dunque pro me le solution es:

Alicun altere persona (o gente, homine, etc.)

Alicuno altere

(Alicuno = alicun persona; alicuno altere = alicun persona altere).

Peter Kovacs