INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
salivanto <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Thu, 1 Jan 2004 16:30:59 -0000
Alexei scribeva:
> A vices io habeva dubitas in re Interlingua o esseva
> del toto sceptic in re linguas auxiliar. Ma io reveniva
> omne vices a Interlingua e nunc io vide que io non pote
> evitar lo…

Si io te ben comprende, io pote dicer que io ha le mesme
pensata.  Quanto plus io apprende le linguas estranier,
tanto plus ben io comprende Interlingua. ... tanto plus
io leger lo, ... tanto plus io pote comprender lo e scriber
lo.  Al fin, anque io non pote evitar lo.

Quanto a tu scepticismo, io comprende.  Io es un
Esperantista, sed io scribeva a Robocap (vida
http://groups.yahoo.com/group/interlng/message/7022 )
que io non ama conlangs (etiam non linguas auxiliar)
in modo special.

Concernente le inhabilitate a eviter Interlingua, io
scribeva - Io parla Esperanto proque io pensa que illo
es multo practic, e io apprende interlingua proque io
lo ama plus como "Europanto" - e quando on essaya apprender
17 linguas insimul, on parla satis saepe le "Europanto"
etsi on non vole.

Io non es certe que io comprende le responsa de Martijn Dekker:
> Anque io es sceptic quanto al concepto de linguas auxiliar
> in general... ma io face un exception pro interlingua proque
> illo es tanto ben comprensibile a prime vista a tante gente
> in tote le mundo, dunque illo essera sempre utile non importa
> si illo jammais "succedera". E in plus, io trova interlingua
> elegante, efficace, ben fundate, etc.

Martijn - esque tu ha vidite que a causa de tu incoragiamento,
io decideva *non* apprender le pronunciation correcte in
Interlingua?  ;-)

In le mesme message Martijn scribeva:
> Naturalmente. Pro me, es ancora plus bon practica tentar
> pensar in interlingua in le vita quotidian. Ma isto forsan
> es un peculiaritate mie... il tende a placer me pensar in
> multe linguas.

Isto non es un peculiaritate tue.  Isto es un peculiaritate de nos.
Anque io face isto.

A revider,
Tomaso