From:
Date:
Sat, 14 Jun 2003 18:04:24 +0200
Es il alcun del statouniteses in iste lista qui sole ascoltar le
National Public Radio? Io succedeva syntonisar lo via le rete, e isto
era un interessante experientia. Io audiva inter alteres un interessante
programmation in re scholas pro difficilemte educabile juvenes, que un
multo interessante cosa a me. Ci un tal juvene era inviate a Casas que
es mantenite per le stato, ma ibi il habeva private institutiones al
quales le genitores ipse poteva inviar su infantes. Un habeva pagate
30.000 dollars pro haber su infante lontan del familia...

Le novas era anque interessante. On face le programmas in un poco altere
maniera que ci. Melior o pejor io non pote dicer, ma in omne casos
alteremente.

Amicalmente

Kjell R