From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 Jul 2008 14:00:47 +0000
Car amico Gibrail, Le question non es de preferentias. VELLE es un passato de subjunctivo secundo le IED con valor de particula conditional, ma VELLE non existe in le linguas de controlo! Piet Cleij veni de deler iste entrata de su Dictionario Interlingua Nederlandese justemente per un ration multo rational. VELLE NON EXISTE! Un altere arbitrarietate: Le conditional fini in EA. Iste forma me place multissimo, ma es illo le prototypo? On non pote applicar hodie sempre le regula de tres. Il suffice, a mi aviso, con illo que ha essite usate in iste ultime decennios. Imbracios amical Josu Lavin
La última hora de tu ciudad en MSN Noticias
http://noticias.es.msn.com/