INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 14 Nov 2003 14:17:09 -0800
The European Court of Human Rights ruled that Turkey
tortured or otherwise mistreated sixteen lawyers
who were alleged to be working for Kurdish clients
and failed to investigate their claims of abuse.

The men were arrested a decade ago after a confession
from a Kurdistan Workers Party member who said the
lawyers had aided the separatist group.

The government accused the lawyers of being members
of the group, which Turkey and the U.S. deem
terrorists.  The lawyers said they were targeted
for representing clients before the State Security
Court and working as human rights advocates.

(Ex le "Los Angeles Times", 14 novembre 2003, p. A7)

[I'm convinced that it would be very dangerous to
admit any muslim country into the European Union.
From what I have read, muslim immigrants have already
become a rather serious social problem in the European
Union--especially in Scandinavia and Holland.

[If twenty percent of the U.S. population were muslim,
we'd be in some really deep shit.  We would have
serious religious conflicts between them and many
Christians, especially Evangelical Christians, who
have called Mohammed a pedophile.  And gay rights
would be under a heavier threat in the United States
than they are now.  --hkJ]

---

Le Tribunal Europee pro Derectos Human ha concludite
que Turquia ha torturate o maltractate de altere
manieras dece-sex advocatos --le quales, on allegava,
representava clientes kurde--e que refusava investigar
le allegationes de abuso.

On arrestava iste homines ante un decada post un
confession de un membro del Partito de Obreros Kurde
qui diceva que le advocatos habeva adjuvate le gruppo
separatiste.

Le governamenta accusava le advocatos de esser membros
del grupo, considerate terroristas per Turquia e
le Statos Untie.  Le advocatos diceva que on les
persecutava pro representar clientes ante le Tribunal
pro le Securitate del Stato e pro luctar pro derectos
human.

[Io es convencite que il esserea multo periculose
admitter ulle pais musulman a in le Union Europee.
Secundo lo que io ha legite, immigrantes musulman
jam ha devenite un problema social assatis serie
in le Union Europee--specialmente in Scandinavia
e Hollanda.

[Si vinti percento del population statounitesse
esseva musulmanes, nos esserea firmemente in le
merda.  Nos haberea conflictos religiose serie inter
illes e multe christianos, specialmente christianos
evangical, qui ha dicite, inter altere cosas, que
Mohammed esseva un pedophilo.  E le derectos human
de gente gay esserea etiam plus seriemente menaciate.
--HKj]

http://antispam.yahoo.com/whatsnewfree