From:
Paul Dann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 19 Aug 2013 15:48:57 +0100
Kjell, rememora que il ha duo partes del "interlingua": le vocabulario international, e un grammatica simple. Le grammatica usa le vocabulario, mais le regulas usate pro crear le grammatica non es exactemente le mesme que los que esseva usate pro le vocabulario, proque le creation de un grammatica require differente typos de regulas, e io crede que il non es possibile esser tanto objective in le contruction de un grammatica como in crear un vocabulario prototypic. Io crede que le particulas se trova in un loco inter le grammatica e le vocabulario, e sin examinar plus de linguas romanophone, il non esserea possibile seliger satis particulas pro formar un grammatica complete. Del linguas fonte original, solmente le francese, le espaniol/portuguese, e le italiano es linguas romanophone, e le alteres non va adjutar in le recerca de particulas prototypic, proque lor particulas es multo differente le uno del altere.

Dunque il me sembla perfectemente natural usar altere linguas romance pro un characteristica del grammatica (non pro le vocabulario international), a fin de determinar un grammatica satis familiar al milliones de parlatores de linguas habente grammaticas romanophone.

Io sape que io ha ja dicite alcun de isto, mais isto me adjuta a practicar mi interlingua e ben interiorisar le :)

Paul