Date:
Tue, 7 Oct 2003 14:39:10 -0700
--- Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]> wrote:

> durante

> In mi grammatica illo era un conjunction. Un poco
> como assi:
>
> Ille parla svedese como io (lo parla).
> Ille certo va adjutar le, tanto como me. (como ille
> ha adjuvate me).
>
> Kjell R

---

Lo que tu scribe es un explication in le tradition de
Noam Chomsky.  Secundo un tal explication, "como ille
(me ha adjuvate) / (ha adjuvate me)" esserea un parte
del "structura profunde" del espaniol.

Un structuralista dicerea que si non appare phrases
como le "lo parla" como in "Ille parla svedese como io
[lo parla]", allora on debe analysar le construction
tal como illo es, sin texto addite, e in ille caso
"como" esserea un preposition.

Ultra un certe puncto le terminologia del grammatica
(e le disciplina del grammatologos) deveni alique
simile al theologia, al alchimia, al astrologia, o al
phrenologia con su reificationes vacue.

A causa de iste circumstantia, io crede que al minus
in un grammatica pedagogic, le melior strategia es
minimisar/minimalisar le uso de commentarios con
terminologia grammatic e emphatisar le uso de exemplos.

http://shopping.yahoo.com